『霸王別姬』中的程碟衣:
"不行,說的是一輩子,差一年,一個月,一天,一個時辰,
都不算一輩子。"





『阿飛正傳』中的旭仔:
"1960年4月16日下午三點之前既一分鐘,你同我一齊,因為你,
我會記著呢一分鐘,從依家開始,我地就係一分鐘既朋友;
因為你,我會記得呢一分鐘。"

"以前我以為有一種雀仔,開始飛,飛到死那日先會落地,
其實牠邊度都沒有去過,隻雀仔一開始就已經死了。"




『春光乍洩』中的何寶榮:
"我們可唔可以由頭黎過?"





『東邪西毒』:
"當你唔可以再擁有既時候,你唯一可以做的就是令自己不要忘記"
"如果你唔想俾人拒絕,就要先拒絕別人"
"其實每個人都可以好毒,只要你懂得什麼叫做妒忌"
"有D野唔一定要講,講左出黎就係一生一世"
arrow
arrow
    全站熱搜

    pocrepo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()